Tuesday, February 12, 2013

10.02.13 AZRI - CIK YAH'S ENGAGEMENT DAY



Assalamualaikum people :)

semalam, pukul 8 malam, baru selamat sampai dari pengembaraan Penang - KL - Johor - Penang. fuhhh.. pergi KL 5hb malam. nak uruskan perihal Mara. pergi Mara xsampai 15 minit terpacak kat situ, dah settle. pergi dengan kawan lama, tapi baru jumpe.. eksport khas dari Nogori Sombilan.. Mekasih teman den uruskan Mara ni.. mase kt KLCC jumpe Pqah Abu dan ehem ehem.. dapat jugak tengok pujaan hati si Pqah Abu ni..sama matching, sama padan.. bagai tembikai dibelah dua.. manis..hehe.. Pqah Abu dah selim.. lama xjumpe dier..


yer yer faham.. aku dah tembam sangat kan.. haihh.. banyak kali dah dengar itu semua.. hahaha

nie mase lepas tengok wayang Hantu Kak Limah 2. kesian Sue Burn xdapat join sekali.. and lagi malang nie aje gambar aku dengan kengkawan mase kat KL.. nie bajet macam akan berjumpe lagi lah ni pas ni.. InsyaAllah.. esok tu aku teruskan perjalanan ke JB.. abah mama pick up aku kat Seremban..

masa sampai kat umah mak jang, makcik aku ni, pelamin dah siap.. cantik! ala ala garden lip lap lip lap sikit... malam tu Chinese New Year, boleh nampak bunga api lawa giler weh kat langit.. banyak sesangat..meriah betul Chinese New year kat JB.. sebabkan dah ngantuk sesangat, bunyi bunga api lah yg mendodoikan aku tidur..hehe

keesokkannya, 10.02.13, CIK YAH's Engagement Day ! now cik yah dah jadi tunangan En.Azri..  jom tengok gambar aku snap gune nset cikai aku ni.. kalo buh gambar DSLR barulah menawan sikit kan.. nasiblah xberkemampuan nak beli..kuikui..

















cik yah & tunang cik yah ( En. Azri )



pesta coklat and cupcakes dari sebelah pihak lelaki.. yummihhhh.. sedap hoihoii
overall majlis berjalan dengan lancar.. eventho cuaca hujan renyai renyai sikit tapi majlis lancar, syukur alhamdulillah.. sanak sedara pon berjaya menghadirkan diri.. nenek aku pon ader.. hehe.. seronok berkumpul reramai cam nie.. dah lama xde majlis kenduri sebelah mama aku ni.. selalu pun majlis kesyukuran dengan tahlil.. harap tahun depan, ader majlis perkahwinan.. InsyaAllah..

till the, toodles !
Assalamualaikum :)

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: