Wednesday, June 26, 2013

THIS KIND OF FEELING - LOVE


Lama.

jam putar putar,
hari ganti ganti,
minggu pusing pusing.
aku masih begitu.

penuhkan hati dengan cinta
dari keluarga, sahabat, kenalan terdekat.

Lama.

aku biarkan satu ruang itu kosong.
bukan tak mahu di isi.
tapi aku menunggu.

tunggu hati aku sedia.
tunggu si dia sedia.

Setahun.

untuk satu tahun yg melukakan.
untuk satu tahun yg penuh tangisan.
sekarang aku bahagia.

ya,
selepas satu tahun.

Dia - Azari.

yang curi,
yang takluk,
satu ruang kosong itu.

sekarang ruang penuh,
disulam dengan kasih sayang.

cukup,cukup bahagia.

untuk setahun yg luka,
diganti dengan gembira begini,
aku rela terluka lamanya.

selamat datang cinta,
moga ini yang terakhir kalinya.
yang terakhir.

Doa.

sisipkan doa dalam tiap solatmu sayang.
moga jarak yg terbina untuk dua tahun lamanya ini,
akan mengukuhkan hubungan kita.

biar susah dulu sayang,
sakit sekarang,
gembira kemudian.

iloveyou.











bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

husna said... [Reply to comment]

nak jadikan yg terakhir kahwin la. doa pd Allah agar diberi petunjuk. jgn lupa jemput aku p kenduri ya. hehe (marry to love for more barakah)

Lina_Lin said... [Reply to comment]

@husna

hee..memang nak kawen husna, tp aku kena g belajar kat oversea tuk dua tahun. insyaAllah kalau xde aral, lepas aku balik nt, kawen lah. InsyaAllah.