Wednesday, December 15, 2010

TAG PEACE CONTEST :)

Mari kengkawan, dekat2, bukak mate luas2,
Lina nak join contest lagi!
walaupon ta penah menang, tp join contest da jadik cam
salah satu aktiviti wajib lina sebagai blogger,
aaa, munasabah tak jwpn tue?
hahaha, tlg ignore aku yg tgh giler sakit ati nieh :)

ape2 info sal contest nieh leh klik sini, bukan sana..haha
tarikh akhir join contest ialah 1 January 2011, New Year babe~

contest nieh dua org tag aku, meh promote ckt blog dorg,

CN 
stands for Cik Najwa, kwn bek aku lah nieh :)
kwn sekolej aku dgn Najwa nieh haaa.. :))

so, gmbr yg di pertaruhkan ialah :))))
;
;
;
gmbr aku dgn cik najwa yg sgt gler wat peace hahaha..

tag tag tag...

im done dear!

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

4 sayang blog lina:

mira_nas said... [Reply to comment]

syg.. u silap tulis la link I.. merajuk aah!

wawalicious said... [Reply to comment]

lin, ni kn gmbr ari yg ang cash out..wahh..
kapla den tumbuh pis

yana lyana said... [Reply to comment]

Good Luck! ;)

yana lyana said... [Reply to comment]

Good Luck! ;)