Saturday, March 12, 2011

LEGA EXAM MACROECONOMY DAH LEPAS !

Assalamualaikum semua !

Pagi tadi jam 9.30 telah berlansung nya exam 
ECO 211 dan aku lega giler
dapat jawab ke semua soklan dgn baek..
Syukur Alhamdulillah..

Seriously dari awal kelas nie,
aku ta tawu ape yg madam tue ajar..
puas aku bukak pintu ati aku nieh tok bercinta dgn eco,
malangnya tetap ati aku tamaw time...
aku memang ta paham weh madam tue ajar...
asal masuk kelas aje berkerut dahi aku,
nsb baek aku ta nanges cam classmates aku,
dier budak pandai pon ta dapat catch up, nie kan pulak aku,
huuu.. ape boley buat,
rase nyer aku ta penah nanges sebab stress study,
kebal giler an.. hahahaha
nmpk sgt tak der kesedaran dlm blaja..

dah abis exam eco, aku g jalan-jalan dgn farah kat jusco..
jusco wat sales babe!
70%, 50 %..
walawei... 
dengan2 dwet aku sekali habis hampir 70%
mmg dasat ah.. shopping release stress..
mane ta stress, assignment bel 312 belom wat pape ag..
Isnin nak anto outline, selasa nak present..
Ya Allah, masih ta der kesedaran 
ciap boleh menaip entry kat blog dgn senang hati..
lina...lina... ape la nak jadi..

doakan lah aku cepat berubah yer kengkawan,
tah pergi mane semangat nak blaja oversea tah..
haishhh.. belaja belaja belaja..
kalo lah belajar boley buat aku kurus kan bagosss..
sure aku makin tekun belaja..
hahaha.. merapu jek keje kau kan lina..
dahla, nak wat assignment,
nanti kite merapu2 ag okeh,
BABAI !





bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

Eirma Rohayu said... [Reply to comment]

Ahahahahahahahahahhaha tak payah belajar da , berenti suda . Kawen , wt anak berlambak , cer sedekah sikit barang suping tuh at ak , kan afdal . Hee . ;) tak yah la g oversea , jum la teman ak dkt uitm pulak . Ish ang nei . Suke tgl ak jejaoh kan..

Lina_Lin said... [Reply to comment]

@Eirma Rohayu

ema, jgn la doa aku yg ta terbaek..
teringin nak blaja oversea, kalo tgu honeymoon br nak g oversea ta besh la..huuuu