Saturday, May 21, 2011

Kempen Undi Mialiana.com Untuk Blogger Of The Year DiGi WWWOW Awards "

Assalamualaikum semua !

selepas berhempas pulas dgn masalah internet di rumah baru, akhirnya, boleh jgk aku post entry spesel nieh tok blogger MIALIANA. mama aku dah bising2 soh promote rakan blogger dier kat blog aku, jadi nielah mase nya, meh aku cite ckt pasal blogger nieh.

Mialiana merupakan seorang blogger, ibu, isteri, pelajar dan pekerja. salute dier, tak tawu cam ner dier blh bahagikan mase. kalo aku sure kelam kabut dah hidup. dan yg pasti nya, kunjungan korg pasti akan dibalas samada cepat ataupon lambat. mmg akan ader lah jejak di shoutbox korg, so dun worry, tak sia2 korg vote Mialiana and berkunjung ke blog dier ;)



How To Vote (Click Here)



follow aje instructions yg diberi and yes! u done! thanks for the support ~
1 VOTE 1 DAY OKEH


bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina:

Mia Liana said... [Reply to comment]

terima kasih sudi sokong kak mia dan memasuki kempen ini.

Lina_Lin said... [Reply to comment]

ini je yg termampu..
gud luck okeh ;)