Tuesday, July 26, 2011

AKU TAK SUKE BAD NEWS, BAD NEWS BISA BIKIN BADAN AKU PANAS SBB MENAHAN MARAH , OF COZ BIKIN KEPALA AKU PUSING 360 DARJAH ):

Assalamualaikum semua..

semalam aku berehat sakan..goyang2 kaki,sembang2 dengan farah, (kalau sembang dgn farah mmg tak sah kalo xlebih dari 2 jam) citelah mase depan,mase ke belakang sume..kdg2 dok cite bende yg same jek dari start kenal dulu..yelah,,cite xbasikan..

setakat nieh aku dah terima 2 bad news.. mmg bikin kepala aku pusing n badan aku panas sbb dok tahan temperature marah,kalo g cek darah tinggi mmg sah2 masok wad, jd cara nak cool kan diri ialah tdo..pas tdo sume masalah dpt disetelkan n terima jelah bad2 news tue..walaupon terseksa jiwa n raga nieh..huu

1st bad news, exam jpj aku xdpt dijalankan esok..maybe 3hb nieh..dah puasa beb..aku pnyerlah dok bajet baek pnyer last2 jadi cam gini..haishh..nasib lah..sbb berurusan dgn org lain, kalo bende aku setel sendiri mmg xder timbul masalah..mmg aku bad mud abislah weh..cm nak smackdown aje cikgu aku..tp pikir2 balik pon bukan salah dier, borong dah anta, tp kuota dah penuh nak wat guane.. tp mujur lah ecah pon jadi cam aku jugak..aderlah geng..hoiyeahh ;) (cam bukan bad news aje kan , haha )

2nd bad news, DL ceremony postpone.. omg..terberasap kepala aku nieh dok thn sakit ati.. aku dah beli baju lawa2 dah taw..huhu..seminggu cuti mid sem aku keje sbb nak beli baju baru (walaupon at last abah yg belanja) tp yg sedeynyer...nak wat pas raye dan everybody knows kan after raya we all sume dah busy with assignment submission , revision, carrymarks and etc.. aku xsuke benda yg dah busy di busykan lg.. tp xpelah..bukan aku yg handle pekara nieh, so wait ajelah..

ari nieh pulak bad news, actually bukan bad news lah, assignment kalo dikira bad news baek kau tak payah jadi student uni..g masok pra-sekolah,best jek hidup kan.. wuwuwuwuwu..Ramadhan yg tersangatlah busy.. 2 assignment, 1 project, 2 presentation, 1 folio, sume kne bereh kan before raya.. dis year raya pon dah rase mcm tak raya..balik2 kolej pas raye dah busy nak mati then terus berdepan dgn final exam for sem 5..  rase mcm nak raye kat kolej aje, boley x? huhuhuhu..

ha..puas dah aku beleter pnjg lebar, nak benti taip, nak rehat, malam nak abiskan assignment tax..

BUIBUI~

bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

2 sayang blog lina: