Monday, February 6, 2012

Madam Rose 's Treat :) Pizza Pizza Pizza Huttt, yeahh

Assalamualaikum semua :)

cerita pasal treat dari Madam Rose nieh agak lama dah..last month punya cite..disebabkan hidup yang busy super ( walau x nampak busy di mata, namun ia nya busy di kepala hotak, hokey ) jadi aku tangguh-tangguhkan cerita nieh untuk di-pos di blog.. sebenarnya ada banyak lagi cerita yang aku kepam lam lappy nieh.. cerita g Genting Highlands dgn g JB aku lom story morry lg.. nanti2 lah.. bila mai mood tue, adalah entry nyer.

entry nieh ditaip masa aku sedang bersenang-lenang di rumah ku syurgaku, even esok dah nak kena balik ke rumahku tempat stadi ku di KL nun, tapi aku masih tiada kesedaran diri.. 2 report nak kena hantar on Wed nieh, bersamaan 8 hb Feb, yer yer, aku sedar ia nya cuma tinggal sehari sahaja lagi, tapi tidak mengapa, chillllllll ~

Madam Rose nieh lecturer BEL sem lepas aku.. lecturer terakhir tok subjek BEL bagi Dip Perakaunan, AC110.  setelah 4 sem berturut-turut aku score B+ aje tok subjek nieh, last sem aku score A.. Alhamdulillah, rezeki aku dan tak lupa juga ilmu yg mencurah-curah dari Madam Rose. aku suke sayang cinta Madam Rose sebab dialah satu-satunya lecturer yang tahu nama penuh aku.. disebabkan ada 2 org nama Amalina dalam kelas aku sem lepas, maka nama aku selalu dilupakan..wuuuu..sem nieh kelas aku ader 2 jugak Amalina, dan turut dilupakannnn..wuuuuu

jom layan gambar :)

left :tika ( FAR360 team mates) , ada, ecah

yana (FAR360 team mates) , aku yg super hebad melahap

ecah ;)
 
kannn hebad melahap tue, kannn?

aaa, kann ?


2nd round hokey ,haha

ecah sakit gigi time nieh, kesian

muke sikit lagi nak kenyang

muke overdose kenyang ,kuikui

okeh,sudah kenyang, perot boleh lantun2 sebab dah full ..haha


Madam Rose sangat cantik hokey

aku sebelah Madam Rose !!!

perot kenyang, hati senang, otak pon turut mengila, abaikan aku.





ok buibui, nak wat esaimen :)



bace jek? komen lah cikit, dont shy-shy cat ;P

0 sayang blog lina: